Acasa

Visul Californian

Living la vida loca in California.

Povesti picante din Mexic

Descopera un Mexic plin de culoare, voie buna si oameni simpli.

Studiaza in Statele UNite

O colectie de articole despre studii universitare in State.

Culture & Society

Viata de zi cu zi in California

Romani plecati in lume

O colectie de interviuri cu romani care locuiesc in Statele Unite si alte locuri din lumea aceasta

Un road trip spontan care a început cu foarte multă ploaie, a continuat cu mâncare românească și s-a terminat la înălțime cu o panoramă de 360 de grade a orașului Seattle.

După luni de stat în casă pe timp de pandemie, ne-am încumetat în sfârșit și am plecat într-un road trip cu mașina, din San Francisco spre Seattle, conducând 14 ore prin statele California, Oregon și Washington.

După un popas în Medford, ne-am continuat drumul spre Portland, orașul care delimitează granița dintre Oregon și Washington printr-un pod. Am făcut o mică oprire în Portland, dar fiind luni (și pandemie) centrul orașului era pustiu. După ce am trecut podul către statul Washington în mai puțin de zece minute de când intrasem pe autostradă a început și o ploaie puternică.

Seattle și împrejurimile orașului seamănă mult cu San Francisco Bay Area, doar că Seattle este un pic mai verde și mult mai ploios. Orașul este cunoscut pentru ploi frecvente, aici fiind înnorat 201 de zile din an și parțial înnorat 93 de zile. Vremea mohorâtă, pustietatea străzilor din cauza pandemiei, și multe zone de construcții în oraș, toate aceste detalii mi-au creat un sentiment ușor nostalgic.

Surprinzător, am descoperit un oraș pe dealuri, nu chiar atât de abrupte ca-n San Francisco dar suficient cât să-i dea orașului un farmec aparte. Plus ca am fost surprinsă să văd cât de multe spații verzi înconjoară orașul, Seattle având foarte multe parcuri și spații recreative, un contrast între drumeții și plimbări pe plajă, zone înnorate și însorite, gălăgie și apoi liniște de zici că te aflai în vârf de munte.

Am stat în Seattle doar câteva zile dar am reușit să explorăm un pic orașul fără aglomerațiile turistice de altădată. Va las mai jos câteva imagini din locurile care ne-au plăcut cel mai mult.

Alki Beach

Un loc cu o priveliște iconică pe care cu siguranță ați văzut-o prin seriale. Doar că noi am fost întâmpinați de o ceață densă și mai apoi ploaie. Până la urmă a fost o experiență unică și au ieșit niște poze moody, tipice vremii din Seattle.

Space Needle

De fiecare dată când am ocazia să văd panorama unui oraș sunt super încântată. De la înălțime și cu o priveliște de 360 de grade, parcă altfel percepi topografia și împrejurimile unui oraș. Observatorul are două niveluri, un etaj în care podeaua se învârte la 360 de grade, și ultimul etaj care nu este complet acoperit, oferindu-ți sentimentul acela că te afli în vârful lumii.

Public Market Center

Îmi plac piețele pentru că acolo poți observa foarte bine intersecția dintre locali și turiști. Forfota aceea specifică piețelor și produsele locale sunt o atracție turistică pentru oricine vizitează Seattle, mai ales că la câțiva pași se află și primul Starbucks, o locație istorică care-i face pe turiști să stea la o coadă foarte lungă. Când am fost noi nu era o coadă exagerat de mare, dar nici nu am vrut să intrăm neapărat.

Discovery Park

Într-una din dimineațile ploioase în care nu știam exact ce să facem, am ajuns în parcul acesta destul de retras, care a fost o surpriză atât de plăcută și de liniștitoare. O oază de verdeață și o plimbare (un pic prin ploaie) printre coniferi ne-a condus spre o mică, dar superbă plajă.

Mă găsești și pe:

Search

ElefantFest - Cel mai mare targ de carte online

elefant.ro%20

ElefantFest - Cel mai mare targ de carte online (2)